people walking on street during night time

加拿大移民pathways 分析

移民資訊

加拿大移民pathways 分析

最近開左加拿大移民新pathways, 我地加登就幫大家分析一下宜家單野係點, 我地目的為本, 今次開呢兩條pathways就係為左幫所有香港人達到目的, 姐係拎到PR。

PR 同入籍有咩分別?

首先, 我地想講下PR同入籍既分別, 其實係好簡單, PR姐係永久居民, 拎既係楓葉咭, 姐係我地香港身份證一樣, 而入籍就係拎護照。PR同Citizen (入左籍)其實都可以享有社會福利, 交稅一樣, 衣食住行都一樣, 但係就無投票同競選權。同係加拿大國外領事館係無保護權。大約係咁。

做Citizen (入左籍)既方法只要 在成為永久居民後的五年至少有三年居住在加拿大境內,可以申請入籍成為公民。 而呢三年入邊每年至少要有180日要係加拿大入邊。有交稅, 英文合格 (Ielts 4 5 5 5), 無犯罪記錄, 通過公民考試就OK。

咁唔入籍得唔得?

理論上係可以黎, 好似某國佢地既人民如果要入籍加拿大就會取消左佢地既某國國籍, 結果就係佢地返老家會好麻煩, 同佢地同某國做生意會變左外國人, 收多D稅加可能公司都影響埋, 所以某國既人民可能就好多都拎左PR就算。但PR係要5年renew一次, 如果你拎左PR就走左, 無係加拿大交稅, 咁加拿大可能就會出信關心你係咪仲想做加拿大PR, 有機會會問你拎返你張楓葉咭, 咁都公平既, 係咪先, 所以對香港人而言, 拎完心PR, 最好住夠兩年半拎埋個passport一了百了。

咁所以點先拎到PR先?

今次既Hong Kong Pathway (加拿大賣大包送PR計劃) 要得到呢個PR方法有三個, 我地宜家講一講。分別係讀書plan, 返工plan, 同特快通道EE Plan

  • 我地講左EE Plan先, EE Plan雖然本身就有, 但係係加拿大既賣大包計劃之下, EE Plan對香港人黎講易好多! 咁首先就係EE計分入邊, 如果你係三十幾歲中生仔, 或二十幾歲既後生仔, 香港大學生, EE計分你自己上網計下大約係300幾分。所以一般黎講你去搵移民agent, 佢地都會話: 你有無工先, 有人請你你咪申請得。但本身係加拿大你要拎到工簽入境係好難既事, 除非你本身有人請, 變左EE本身根本就行唔通。但係賣大包計劃之下, 所有香港人都有機會拎OWP入境。變相只要你係三年內搵到分普通0AB工作, 你就實過400分, (考埋英文大約有450分左右), 加拿大既CEC宜家係380分, 之前都一直係400幾, 所以所有香港人如果有心, 只要過去打工, 基本上你唔係7都有機會拎PR. (唔好話唔係送, 呢個世界無咁著數, 以經比D印仔同黑鬼同南亞好好多啦你班港豬, 但我覺得十個人去十個都可以留係度。)

  • 第二個就係A計劃。A計劃係咁既, 只要你係加拿大大學畢業, 就送PR比你, 要求如下。
  1. 你要係香港人
  2. 你申請個PR時同拎到PR個時你人要係加拿大入邊 (一畢業就老申)
  3. 你英文拎到CLB 5 (4 5 5 5), 呢個盲既去考都拎到根本唔係條件黎。
  4. 你大學畢業

好撚勁大學生

咩叫大學畢業呢, 佢係咁寫, 你3年之內係加拿大既DLI專上學院, 包括大學同Colleges 讀完 學士學位, Master學位, Phd學位就可以, 呢一隻大學生我地叫好撚勁大學生, 好撚勁大學生係無咩特別要求。我覺得係睇你有無錢, 學士讀四年, 佢2026年6月玩完個plan, 姐係你最遲2022年9月入學學士都OK, 我係咁睇, PhD就唔好諗啦, 最多人諗都係2年master, 拿, 你讀兩年master你手度有60萬紙就去啦, 因為學費係40萬內。

次級好撚勁大學生

其次係讀兩年既post secondary, 呢一D我地當係加拿大既IVE仔, 姐係入一D college讀個兩年既diploma, 呢D我地叫次級好撚勁大學生 (都要人收, 所以都勁), 呢班人呢, 都無咩年限, 你地係2026年之前畢到業就可以申請。 (你手有20萬就諗諗啦, 有30萬就可以出發)

唔好彩大學生

第三種就係讀一年既post grad(你本身要有一個degree), 我地叫呢種做…唔好彩大學生, 點解唔好彩呢, 原因係因為唔好彩大學生佢地個有個5年內既學位, 而呢個學位要係個個post grad既入學要求。 (咁呢單野就麻煩木D, 好似你本身想讀張post gard, IT, 咁你本身要有個IT Degree, 仲要個個Degree係個個post grad 既入學要求。)

但以上三隻係賣大包A計劃都係一畢業就申請得, 無咩限制, 所以基本上係你入到學就拎到PR。(屌你老尾唔好再問咩40歲讀唔讀得, 你study plan寫得好D咪得, 同記得唔好係study plan講你想移民, 諗都唔好諗, 唔好講)

BTW記住你申請個時你一定要有有PGWP係手, 因為visitor 唔申請得。

中學生

最後就係中學生, 你地宜家去加拿大讀大學或者2年post secondary就OK啦, 之後申請讀書A Plan, 乜都唔使諗, 完。

好啦, 我地講下最後一個計劃, 就係打工B計劃。

  • B計劃就係打工plan, 一樣都係大學生用之前比你地個個OWP計劃比你去加拿大做三年野去左先, 之後三年入邊做夠1560個鐘就可以申請, 加拿大打fulltime 係30-40個鐘一星期, 你三年內做夠就OK。

D人成日問咩我讀咩大學計唔計, 我就幫你地睇過啦, 你申請到OWP, OWP批左比你, 就計!!! 所以你地唔使問啦, 你去申請OWP, 又唔使錢, 老申左先, 申請到你想去咪去, 唔想去咪唔好去!

之後有D人又話咩我2017年唔知去唔去好, 拿, 照去, 我地覺得佢地寫個咩5年內 “have graduated in the 5 years before you apply” 係glitch glitch地, 呢個我地有人會同IRCC反映, 因為OWP又5年內, 呢個又5年內, 變左你加埋搵工時間可能變左3年內, 但我地會反映, 你地照去。OK? 如果真係唔得, 你地咪行返EE LO, 到時都450分, 點可能唔得…

最後一招, 又平又快, 唔好話我教你地一陣玩壞條pathway, 我唔係度講, 有咩就去加登TG問我地啦。

另外如果你既case好有關題, 都黎加登TG問, 或者去加登留言, 有人會回答。