海外留學保險比較2021

多倫多服務 生活 移民資訊

海外留學保險比較2021

在加拿大睇醫生, 最好當然有當地既醫療保險啦, 保岩岩黎到加拿大既留學生, 或新移民既香港人, 未必可以得到當地既醫療保障, 如果無當地既醫療, 睇醫生可以係非常非常貴既。以下係一D當地住院既價錢。

數據由TIC公司提供

如果係加拿大住院, 普通病房差唔多要是2500-3500蚊一日, 如果入ICU, 分分鐘上萬, 之前有一個上海既老人家係床上跌左落地, , 住左10日North York General Hospital 要成18萬左右, 最後要上網求助。我自己都因為一D時差D去急症室, 而我打去急症室佢地話睇一次要1200蚊加紙, 所以都幾貴下。

我係留學生, 我係安省既大學入學時學費包左一個叫UHIP既保險, 如果無咩大問題, 好多普通睇下醫生打下針抽下血都包, 當時2019年大約係每人700蚊一年, 如果你有老婆仔女可以加佢地個名入你個plan度, 每加一個計人頭。細蚊仔好似平D, 但我未有細蚊仔, 所以我無睇。但其實當時我都買左兩年既留學保, 有咩大件事就可以係呢度扣。當時我係買Zurich, 但我就建議大家唔好買, 因為佢當時每個月扣我一次年費, 好彩我發現得早, 同當時佢記比我個plan只係得中国入邊既information, 無咩外國, 好彩呢兩年都無咩事, 我宜家有OHIP了, 但你地要買最好睇清楚D。留學保條link我放係下邊啦, 雖然我有保險牌(過左期), 但呢D野都係你地自己睇返好D, 有咩事起上黎你地可以問返自己既保險agent, 如果有咩好普通既問題都可以問下我。

另外其實呢邊都有D本地既華人保險會做留學生生意, 佢地都可以賣埋比你老婆仔女, 你地自己問下, 如果有需要, 之前我睇醫生都claim到過。

條link係度你地可以自己睇下。

另外, 如果你地兩公婆一個黎返學, 一個黎做野, 最好就兩個都跟學校買左UHIP先, 有個保障, 而另一個就係可以响拎到OHIP之後取消UHIP.